Müügiminutite järelkuulamine
2018. aasta sügisel on SpeakSmart olnud partneriks Äripäeva raadio saatele "Müügiminutid". Saime kaasa rääkida saates läbi käinud teemadel ning mõned korrad ka ise eksperdina Urmas Kamdroni saates külaliseks käia. Saated on järelkuulatavad meie SoundCloudi kontolt.
Margo Loor oli külaliseks 29.oktoobri saates ning teema oli müügiargumentide kaardistamine. Miks on ettevõttele kasulik oma argumendid kokku koguda ja läbi mõelda? Miks on argument tõusnud müügis oluliseks ja kas on mõni ettevõte, kellel ei olegi oma konkurentsieelist, millest head müügiargumenti koostada? Kuula saadet järgi
03. detsembri saates rääkis Siim Vahtrus Urmas Kamdronile, millist tüüpi läbirääkimisi peamiselt müügis kasutatakse ning kuhu läbirääkimistel mahub argumendi kasutamine. Kuula saadet järgi
17. detsembri oli külaliseks SpeakSmarti müügi- ja tegevjuht Helina Loor, kes rääkis, miks tema võtab aja teha pakkumiseks põhjalikud ja läheneda iga kord sellele personaalselt. Millised on mahuka pakkumise pikaajalised eelised ning kuidas Helina pakkumise koostamise protsessi näeb? Kuula saadet järgi
Kuula ka SpeakSmart tiimi Äripäeva raadio saadet "Argumenteeritud juhtimine".
03. detsembri saates rääkis Siim Vahtrus Urmas Kamdronile, millist tüüpi läbirääkimisi peamiselt müügis kasutatakse ning kuhu läbirääkimistel mahub argumendi kasutamine. Kuula saadet järgi
17. detsembri oli külaliseks SpeakSmarti müügi- ja tegevjuht Helina Loor, kes rääkis, miks tema võtab aja teha pakkumiseks põhjalikud ja läheneda iga kord sellele personaalselt. Millised on mahuka pakkumise pikaajalised eelised ning kuidas Helina pakkumise koostamise protsessi näeb? Kuula saadet järgi
Kuula ka SpeakSmart tiimi Äripäeva raadio saadet "Argumenteeritud juhtimine".