Siim Vahtrus: Müügiargumendid on mõnes olukorras möödapääsmatud
Müük läbi sisukate argumentide eeldab, et potentsiaalne klient on end seadnud ratsionaalse mõtlemise lainele. Reaalsuses ei põhine suur osa ostuotsuseid ratsionaalsel analüüsil - küll aga kasutatakse seda kaalukate otsuste langetamisel. Nii alustab müügiargumentidest artiklit Siim Vahtrus. Lugemine ilmus trükitult Äripäeva Koolituslisas, mis Koolituskonverents 2022 raames välja anti.
Siim Vahtrus: 5 head soovitust argumenteerimisel paremate kokkulepete saavutamiseks
Aasta lõpp on paljudele ettevõtetele tihedate läbirääkimiste perioodiks. Üüri- ja tarnelepingud, sisseostetavad tugiteenused - paljudel juhtudel on just aasta lõpp see aeg, mil on vaja selgitada, kas ja mis tingimustel jätkata senist koostööd või leida uusi partnereid. Mida seejuures teha ja mida vältida? Järgnevalt annab Äripäeva Akadeemia argumendi- ja läbirääkimiste koolitaja Siim Vahtrus viis mõtet, kuidas saavutada argumenteerimise läbi paremaid kokkuleppeid.
Loe lisaks
Siim Vahtrus: Kuidas müüa edukalt kalleid tooteid?
Kui odavama otsa toodete puhul töötab emotsiooni pealt ostmine hästi, siis mida kallim on toode, seda rohkem nõuab klient ostuotsuse langetamiseks konkreetseid põhjuseid ja kaalukaid argumente. Kusjuures alati ei pea seal taga olema aktiivne müügitöö, piisab ka ainult hästi argumenteeritud veebilehest, rääkis koolitaja Siim Vahtrus Äripäeva raadio hommikuprogrammis.
Loe lisaks
Siim Vahtrus: Kas müügitegevust on võimalik tõhustada universaalsete argumentide abil?
Hea müügiargument on see, mis püüab kliendi tähelepanu ning paneb teda kas koostööd looma või vähemalt pakkumist lähemalt uurima, kirjutab SpeakSmart argumenteeritud suhtlemis-, läbirääkimiste- ja müügioskuste koolitaja Siim Vahtrus.
Loe lisaks
Siim Vahtrus: Argumendiga müügiläbirääkimiste laua taga
Äripäeva Akadeemia koolitaja ja SpeakSmart argumenteeritud müügioskuste koolitaja Siim Vahtrus ütleb, et üks olulisemaid samme on oma müügiargumentide läbimõtlemine. Kuidas erinevateks müügiläbirääkimisteks valmistuda?
Loe lisaks