Filtreeri postitusi

Koosolek, mis päriselt töötab: 7 olulist korraldusnippi

Koosolekud on osa igapäevasest tööelust, kuid mõnikord muutuvad need ajakulukaks vestlusteks, millel puudub fookus või selge tulemus. Hästi juhitud koosolek on aga tööriist, mis viib meeskonna edasi – aitab otsustada, lahendada, jagada ja kokku leppida. Selleks, et koosolek oleks eesmärgipärane, algab kõik korraldajast. Just korraldaja rollis saab kõige rohkem ära teha, et arutelud oleksid sisukad, selged ja tulemuslikud.
Loe lisaks

„Kas sa oled purjus?“ 4 viisi, kuidas julgeda meeskonnas muutuda

Aeg-ajalt võib igaüks meist tunda, et ta soovib enda töös teha midagi teisiti. Olla julgem esineja, argumenteeritum juht, teha midagi teistmoodi. Isegi kui selleks õnnestub varuda piisavalt julgust, uusi teadmisi või oskusi, võib muutuse katsetamine lõppeda tiimiliikmete reaktsiooni peale kiire piinlikkusega, suunates muutujat tagasi vanasse rütmi. Nii juhtus ühes minu tiimis, kus ühe kolleegi katse juhtida koosolekut sisukamalt viis küsimuseni tema joobeastme kohta. Pakun argumenteerimisoskuse näitel välja neli asja, millega muutuse ettevõtmisel töökollektiivis arvestada.

Loe lisaks

Arhiiv