Neid oskuseid on võimalik kasutada näiteks:
- ettevalmistuseks tele -ja telefoniintervjuudel, et esineda enesekindlalt, selgelt ning argumenteeritult;
- suulised ja kirjalikus suhtlusolukordades tööalaselt;
- emotsionaalsetes olukordades ratsionaalseks jäämisel ning selge sõnumi edastamisel.
Teenust pakume nii üksikisikutele kui ka tiimidele.
Tagasiside
"Hindan väga kõrgelt seda, et enne pakkumise esitamist kohtusime koolitajaga, et üheskoos täpsustada me ettevõtte vajadusi ning eesmärke. Samuti arvestas koolitaja meiepoolsete soovide ja soovitustega. Pakkumine oli väga põhjalik ning reaalne koolitus vastas sellele täielikul määral. Koolitus oli professionaalne ja asjalik, samas meeldiv ja vahetu. Koolitaja sai osalejatega väga hea kontakti. Kommunikatsioon koolitaja poolt oli väga professionaalne kogu protsessi jooksul, sh eelinfo ning suhtlus osalenutega peale koolitust."
"Kindlasti soovitaksin kolleegist ettevõtte juhile seda koolitust (meedias esinemine) nii enda kui meeskonna pärast. Argumenteeritud esinemise vajadust tuleb sageli ette ja paljud koolituselt kõrva taha pandud oskused tulevad kasuks ka igapäeva äriläbirääkimistes."
Õppe pikaajaline mõju
"Kui meelde tuleb, püüan järgida lihtsat ja mõjuvat probleemküsimuste kommunikeerimise skeemi - väide/seletus/tõestus/järeldus. Eriti kui küsimus on keeruline ja osapooletel on erinevad tõlgendusvõimalused või huvid. Samuti püüan teist osapoolt suunata vastama samadele küsimustele et saada tema seisukohast selgem ülevaade."
"Olen mõelnud argumendi ülesehituse peale ja seda järgida püüdnud. Teiste emotsionaalsete väljaütlemiste peale palunud neil vormida argument. Lugenud Speaksmart artikleid-kirjutisi."