Koolitusel õpime kuidas:
- tele- ja telefoniintervjuus enesekindlalt esineda ning selgeid, lühikesi ja ettevõtte sõnumit kandvaid vastuseid anda;
- enda mõtteid struktureeritult ja argumenteeritult kirjalikult väljendada, mida kirjutav meedia saab kasutada võimalikult vähe toimetatud viisil;
- selgelt eesmärgistatud koosolekut sisukalt juhtimida, et kuulata ära erinevaid seisukohti või jõuda ettevõttes olulise otsuseni;
- innustavalt ja sisukalt oma meeskonnale esineda.
Arendame kõneisikute meedias kõnelemise oskust ning treenime argumenteeritud mõtlemise
ja eneseväljenduse oskuseid, mida on
võimalik kasutada nii suuliselt kui ka kirjalikult erinevates suhtlussituatsioonides.
Õppe tulemusena on osalejad saanud ennast proovile panna mitmetest praktilistes olukordades nagu kaameraga intervjuuks valmistumine, kaamera intervjuus osalemine. Lisaks sellele anname osalejatele vajalikud tööriistad:
Õppe tulemusena on osalejad saanud ennast proovile panna mitmetest praktilistes olukordades nagu kaameraga intervjuuks valmistumine, kaamera intervjuus osalemine. Lisaks sellele anname osalejatele vajalikud tööriistad:
- kuidas vältida emotsionaalsust ning jääda ratsionaalse suhtluse tasandile;
- kuidas kasutada argumenti erinevates suhtlusolukordades (meediasuhtlus, ettevõttesisesed esinemised, koosolekud jne);
- kuidas kirjalikes vastuses kasutada argumenti ning edastada selge sõnum vastaspoolele.
Teenust pakume nii üksikisikutele kui ka tiimidele.
Tagasiside:
- Hindan väga kõrgelt seda, et enne pakkumise esitamist kohtusime koolitajaga, et üheskoos täpsustada me ettevõtte vajadusi ning eesmärke. Samuti arvestas koolitaja meiepoolsete soovide ja soovitustega. Pakkumine oli väga põhjalik ning reaalne koolitus vastas sellele täielikul määral. Koolitus oli professionaalne ja asjalik, samas meeldiv ja vahetu. Koolitaja sai osalejatega väga hea kontakti. Kommunikatsioon koolitaja poolt oli väga professionaalne kogu protsessi jooksul, sh eelinfo ning suhtlus osalenutega peale koolitust. Merko Ehitus Eesti ja Kapitel
- Kindlasti soovitaksin kolleegist ettevõtte juhile seda koolitust (meedias esinemine) nii enda kui meeskonna pärast. Argumenteeritud esinemise vajadust tuleb sageli ette ja paljud koolituselt kõrva taha pandud oskused tulevad kasuks ka igapäeva äriläbirääkimistes. Külli Joonson, ISIS Medical
Õppe pikaajaline mõju:
-
Kui meelde tuleb, püüan järgida lihtsat ja mõjuvat probleemküsimuste kommunikeerimise skeemi - väide/seletus/tõestus/järeldus. Eriti kui küsimus on keeruline ja osapooletel on erinevad tõlgendusvõimalused või huvid. Samuti püüan teist osapoolt suunata vastama samadele küsimustele et saada tema seisukohast selgem ülevaade.
- Olen mõelnud argumendi ülesehituse peale ja seda järgida püüdnud. Teiste emotsionaalsete väljaütlemiste peale palunud neil vormida argument. Lugenud Speaksmart artikleid-kirjutisi.