Filtreeri postitusi

Argument klienditeeninduses: Ampler Bikes vastab

Argumendioskuse arendamine klientidega suhtlevate töötajate oskuspagasis on midagi, mille puhul SpeakSmart ikka kaasamõtlema ja panustama kutsutakse. Ettevõtete otsesed vajadused selleks on erinevad, kuid üks ühine joon jookseb alati läbi - muuta kliendile koostöökogemus positiivsemaks ennetades valestimõistmist ja vähendada juhtide töölauale jõudvate reklamatsioonide hulka. 
Ampler Bikes'i Chief Experience Officer Helen Küngas vastas meie küsimustele, millist kasu nemad on lõiganud argumendioskuse parendamisest oma klientidega suhtlevate töötajate hulgas.
Loe lisaks

Siim Vahtrus: 5 head soovitust argumenteerimisel paremate kokkulepete saavutamiseks

Aasta lõpp on paljudele ettevõtetele tihedate läbirääkimiste perioodiks. Üüri- ja tarnelepingud, sisseostetavad tugiteenused - paljudel juhtudel on just aasta lõpp see aeg, mil on vaja selgitada, kas ja mis tingimustel jätkata senist koostööd või leida uusi partnereid. Mida seejuures teha ja mida vältida? Järgnevalt annab Äripäeva Akadeemia argumendi- ja läbirääkimiste koolitaja Siim Vahtrus viis mõtet, kuidas saavutada argumenteerimise läbi paremaid kokkuleppeid.
Loe lisaks

#räägimerahast: SpeakSmart õpetab, kuidas kasutada argumendioskuseid tööalases suhtluses

SpeakSmarti eesmärk on õpetada ja aidata pidada argumenteeritud ühiskondlikke ja tööalaseid arutelusid. „Me tahaksime, et kõik sellised arutelud põhineksid headel argumentidel. See tähendab, et esitatud mõtted on selgitatud ja põhjendatud ning sinna on juurde toodud tõestusmaterjal,“ selgitab Helina Loor, SpeakSmarti juhatuse liige. „Arutelus kuulatakse argumendid ära, vaadatakse, millised on neist tugevamad ja nende pinnalt tehakse ka vastavalt otsused,“ lisab ta.
Loe lisaks

Arhiiv